Monday, October 25, 2010

難!!! 但係求主幫助!

唉! 有些時候, 自己會因為別人對自己做o左一D會按到自己既"hot button"既事, 講左一D會按到自己既"hot button"既說話而感到非常, 非常, 之"慶"(氣). 可以話:"真係火都黎埋!!!" 我相信大家都一定試過.

每當呢一D事情和說話使我有著刺骨既痛, 使我裡面有著撲都撲唔滅, 燒都燒不盡的世界大火的時候, 我都會諗起神對我說的一些說話. 而今次我就諗起耶穌說過的幾句話: "如果單愛那些愛你們的人, 那有甚麼好處呢? 罪人也愛那些愛他們的人. 如果只善待那些善待你們的人, 那有甚麼好處呢? 罪人也會這樣行." - 路6: 32-33. 係啊, 可愛的人, 有幾難去愛呢? 每個人都能做到. 唔可愛的人先至係難.

上帝, 多謝你每時每刻既提醒. 雖然兒子自己係覺得到好難, 特別係當自己仲係在一個好mung, 好mung, 好MUNG既狀態既時候, 但係兒子願意去努力學習, 努力改變. 求主幫助!

No comments: